Bon dia!
Aquest dissabte dia 5 de juny vam començar el Curs Monogràfic en Teràpia Sexual Dendros.Va dirigit a llicenciats en psicologia o medicina.
S’acceptaran també estudiants d’últim curs de psicologia.L’objectiu d’aquest curs és guiar els alumnes cap a l’aprenentatge de tècniques vivencials útils en Teràpia Sexual.
El professional experimentarà el seu rol com a terapeuta i com a pacient amb la finalitat de prendre consciència sobre la seva vida sexual i sobre aquells aspectes no resolts que puguin dificultar la seva tasca de terapeuta a l’hora d’atendre els pacients.
S’oferiran tècniques per ajudar a l’pacient a resoldre el seu disfunció o qualsevol problemàtica que no li permeti viure la sexualitat d’una manera plena i satisfactòria.
Per aconseguir aquest resultat la Teràpia Sexual Dendros utilitza un conjunt de tècniques que deriven de diferents models epistemològics que s’explicaran a fons al llarg de el curs.
Les sessions seran un dissabte de cada mes (excepte agost) de 10 a 14 i de 15:30 a 19:30.
Encara esteu a temps d’inscriure.
Si us interessa, podeu escriure a info@dendros.cat i us informarem de totes les dates, preus i de qualsevol cosa que necessiteu.
Us hi esperem!